[ad_1]
نه صفحه پر از سوال و شرط بندی در مورد عملیات جدید Alitalia ، به نام Ita. نامه ای از 8 ژانویه – که توسط L’Espresso به طور کامل منتشر شده است – توسط کمیسیون اروپا برای دولت Conte ارسال شده است ، که در واقع خطر انسداد یکی از مهمترین عملیات را دارد: نجات شرکت هواپیمایی ملی با 3 میلیارد یورو در ملا public عام. اما این سو ظن که این فقط “یک عملیات انتقال شرکت ساده و بدون وقفه با شرکت قدیمی است” نگران کننده بروکسل است که از ایتالیا راهنمایی خواسته است و می گوید: “شرکت جدید را به هیچ وجه نمی توان آلییتالیا نامید یا این مارک را صدا کنید اسلات باید فروخته شود و کل برنامه Millemiglia نمی تواند به مرکز آبگرم جدید منتقل شود ».
نامه مطرح است س questionsالاتی که قبلاً حاوی پاسخ هستند. نامه ای که ممکن است راه اندازی شرکت جدید را به تأخیر بیندازد ، برنامه ریزی شده برای آوریل. بیشتر به دولت کانته بستگی دارد و جوزپه لئوگرنده ، کمیساریای آلیتالیا ، که باید زمان از دست رفته را جبران کند ، بلافاصله شرکت قدیمی را به بازار عرضه کند و به مدیرعامل ایتا ، فابیو لاکرسرینی ، اجازه می دهد تا آنچه را که نیاز دارد ، به گونه ای انجام دهد که هیچ مسیر مستقیمی وجود نداشته باشد همانطور که بروکسل ترسیده است.
برای دانلود Pdf اینجا را کلیک کنید
با این حال ، نامه کمیسیون اروپا با یک مقدمه کلی آغاز می شود: “کمیسیون باید تعیین کند که آیا NewCo با Alitalia در یک شکاف اقتصادی است. این آزمون براساس معیارهای تعیین شده در قانون دادرسی مربوط به دیوان است. این معیارها شامل قیمت بازار ، هویت سهامدار یا سهامداران NewCo ، هدف فروش (شامل دارایی ها ، پرسنل و قراردادهای در دست گرفته شده توسط NewCo) ، منطق اقتصادی معامله و زمان وقوع آن است. انتقال … ثانیا ، سرمایه گذاری برنامه ریزی شده در NewCo باید مطابق با بازار باشد. به عبارت دیگر ، یک سرمایه گذار خصوصی که در شرایط عادی اقتصاد بازار کار می کند ، باید و می تواند سرمایه گذاری مورد نظر را انجام دهد. “
بعد از مقدمه ، l وجود دارد“لیستی از 62 درخواست برای توضیح. ما موارد اصلی را ذکر می کنیم. به عنوان مثال ، در “اخلال اقتصادی“:” همانطور که در گذشته چندین بار مورد بحث قرار گرفته است ، تیم قضایی معتقد است که موارد زیر به اطمینان از وقفه در این مورد کمک می کند: دارایی ها در اصل باید از طریق یک پیشنهاد باز ، شفاف ، بدون تبعیض و بدون قید و شرط فروخته شوند. انتظار نمی رود که کارخانه جدید از عملیات ترکیبی هواپیمایی ، زمینی و خدماتی پشتیبانی کند. او باید روی تجارت هواپیمایی تمرکز کند. فعالیت های حمل و نقل و نگهداری زمین باید جداگانه به اشخاص ثالث فروخته شود. تعدادی از اسلات ها باید در فرودگاه های متراکم رها شوند. مارک آلیتالیا نباید توسط NewCo پشتیبانی شود زیرا این یک شاخص نمادین برای تداوم است. برنامه وفاداری آلیتالیا نباید به سادگی به NewCo منتقل شود. همچنین در این حالت پیشنهاد برای اطمینان از وقفه ترجیح داده می شود ».

این ایالت با سه میلیارد یورو پول عمومی سعی در نجات شرکت هواپیمایی ملی دارد. در همین حال ، هنوز نمی توان جایی را برای شرکت جدید پیدا کرد. مالپنسا گفت ، فیومیشینو یک مرکز بین قاره ای خواهد بود.
مجدداً برای مسیرهای NewCo ، در مقایسه با مسیرهای Alitalia: “طبق پیش نویس برنامه صنعتی ،” او به کمیسیون نوشت ، “استراتژی Ita این است که بر روی بازارهای مهم از راه دور متمرکز شود و در عین حال ظرفیت کلی را با ساده سازی داخلی بی سود مسیرها و گسترش به بازارهای منتخب اروپا. با توجه به موارد فوق ، لطفاً به س questionsالات زیر پاسخ دهید: الف. ITA چگونه استراتژی خود را جهت تمرکز مسیر با کمک مثبت به شبکه سازمان می دهد؟ چگونه مسیرهای مورد بحث ، به ویژه مسیرهای ملی را که رقابت شدیدی با حامل های ارزان قیمت وجود دارد ، شناسایی خواهید کرد؟ آیا ITA تجزیه و تحلیل مقدماتی بازار از رقابت در مسیرهای ملی انجام داده است؟ ب – توضیح دهید که این استراتژی با انتخاب مسیر مسیر به فصلی که آلیتالیا بین سالهای 2015 و 2020 انجام می داد متفاوت است. ج. با جزئیات مشخص کنید که ITA عملیات خود را روی کدام مسیرهای طولانی متمرکز کند و کدام یک از مسیرهای طولانی است. مسافتی که توسط آلیتالیا طی شده است و ITA طی نخواهد کرد. لطفاً مسیرهای اصلی استراتژیک را که در سال 2021 راه اندازی می شود ، مشخص کنید ، لطفاً منابع ، محاسبات و انتظارات تقاضا برای پروازهای طولانی مدت را که ITA استراتژی صنعتی خود را بر اساس آنها بنا می کند ، توجیه کنید. د- ارائه تجزیه و تحلیل سودآوری مسیر (اکسل) ، نشانگر کلیه مسیرهای سرویس دهی شده توسط آلیتالیا در دوره 2015-2020 (برای سالها) ، با اطلاعات مربوط به مسافران ، تعداد پروازها ، هزینه های متغیر ، هزینه های ثابت و سودآوری کلی. همچنین برآورد خود را از سودآوری مورد انتظار برای هر مسیر ITA ارائه دهید (بر اساس همان تفکیک) و سودآوری آلیتالیا در دوره 2015-2020 و سودآوری مورد انتظار ITA برای 2021-2025 را در نظر بگیرید. E. كاملاً مشخص كنيد كه كدام مسيرهاي ملي و اروپايي قبلاً توسط Alitalia در سال 2015-2020 پوشش داده شده اند و تحت عملكرد ITA قرار نمي گيرند و دلايل اين گزينه ها (سودآوري ، استراتژي و …) “.

دادستان Civitavecchia تحقیق در مورد مدیریت شرکت را طی سالهای توافق با امارات متحده عربی به پایان رسانده است. گزارش تخصصی پرداخت های نامناسب میلیون ها یورویی را روی کاغذ قرار می دهد. در طی سه سال ، ضررها از یک میلیارد یورو فراتر خواهد رفت
سالات «استراتژی Ita hub و استخراج اسلات در هاب های شلوغ“:” ما می فهمیم که آلیتالیا ضررهای قابل توجهی انباشته و سهم بازار خود را از دست داده است ، به ویژه به دلیل فعالیت سه مرکز رقیب (Fiumicino و Malpensa برای مسافت های طولانی ، Linate برای مسافت های کوتاه / متوسط). ما همچنین از پیش نویس برنامه تجاری می فهمیم که استراتژی ITA حفظ یک استراتژی چند هاب با حفظ مراکز خود در Fiumicino و Linate (استفاده از آن عمدتا برای ترافیک داخل اروپا) است. لطفاً با استناد به میزان سهم ترافیک و درآمد حاصل از هر یک از سه فرودگاه در سال های 2015-2020 در پرونده آلیتالیا ، دلیل اصلی این استراتژی را به طور مفصل توضیح دهید ، و هر شواهدی را برای تأیید خاتمه آن ارائه دهید. و پیش بینی ITA برای دوره 2021-2025 ؛ ب – همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از شاخص های اخلال اقتصادی ، تأمین تعداد قابل توجهی اسلات در فرودگاه های متراکم است. در پیش نویس طرح تجاری ، حفظ کنترل بر اسلات Linate و Fiumicino به عنوان یکی از عناصر اصلی استراتژی کلی ITA مشخص شده است. به طور کلی ، در پیش نویس برنامه صنعتی مشخص نشده است که آیا و تا چه حد ITA قصد دارد ازدحام در فرودگاه های متراکم را کنار بگذارد. “

اولین اعلامیه های رسمی در سطح صنعتی به نمایندگان کارگران رسید: 52 هواپیما در حال کار و توقف در بسیاری از پروازهای بین المللی. اعدادی که انتظارات اسپرسو را تأیید می کنند
یک بند بسیار ظریف نامه به آن اشاره دارد شخصی: «از پیش نویس برنامه صنعتی می فهمیم كه ایتا در سال 2021 با 5 تا 200 تا 500 كارمند شروع می شود. ما می فهمیم که این کارمندان از شرکت آلیتالیای فعلی ناشی می شوند. لطفاً توضیح دهید که به چه دلایلی ، با چه نوع توافق نامه ای و تحت چه شرایطی کارمندان آلیتالیا جذب می شوند. به طور خاص ، توضیح دهید که آیا Ita قراردادهای موجود کارکنان را تحویل می گیرد و تحت چه شرایطی. لطفاً همچنین مشخص کنید که کارمندان آلیتالیا که در سال 2021 تحت تصدی ایتا قرار نخواهند گرفت چه اتفاقی خواهد افتاد ، مشخص کنند که آیا آنها اخراج می شوند یا خیر. لطفاً همچنین درمورد تعداد کارمندان آلیتالیا که واقعاً در دوره بعد از مارس 2020 کار می کردند ، ماهانه اطلاعاتی را ارائه دهید. ب- از اسلاید 51 پیش نویس طرح تجاری مشخص است که تعداد کارمندان ITA از اوایل سال 2023 (9100/9100 کارمند) به سطوح قابل مقایسه با کارمندان آلیتالیا خواهد رسید. مشخص کنید که بر اساس کدام عناصر و فرایندها تصمیم گیری در مورد افزایش نیروی کار اتخاذ خواهد شد. لطفاً شرح مفصلی از روند انتخاب را ارائه دهید. “
تردیدهای بروکسل نیز وجود دارد تعمیر و نگهداری خودرو و برنامه صنعتی ارائه شده توسط ایتا: “در مورد تعمیر و نگهداری ، از پیش نویس برنامه صنعتی مشخص است که ایتا قصد دارد تعمیر و نگهداری را به یک شرکت تاسیس شده موقت و 100٪ تحت کنترل ایتا واگذار کند. این شرکت خدمات پشتیبانی را با قیمت بازار ارائه خواهد داد. لطفاً دلایل اقتصادی و استراتژیک عدم دستیابی به خدمات پشتیبانی بازار از تامین کنندگان شخص ثالث را ذکر کنید ».
سرانجام ، با توجه به مارک آلیتالیا ، کمیسیون اروپا از دولت خواست که “ارزیابی ارزش مارک آلیتالیا را ارائه دهد و همچنین توضیح دهد که آیا ایتا قصد دارد این مارک را با قیمت بازار خریداری کند و آیا این قیمت بازار از یک پیشنهاد حاصل می شود.

مارگریت وستاگر ، کمیسر رقابت ، به س fromال یکی از نمایندگان مجلس رومانی پاسخ داد. و او قول داد که بروکسل شاهد حرکت لازارینی به ایتا خواهد بود. اتحادیه اروپا منتظر طرح صنعتی است و آماده مجازات رم در صورت کمک های دولتی است. اتحادیه های ایتالیا را محکوم کردند: “خدمتی به فرانسوی ها و آلمانی ها”
به طور کلی ، برای کمیسیون در حال حاضر ، “سرمایه گذاری برنامه ریزی شده ایتالیا (تزریق سرمایه) در ایتالیا ممکن است نگرانی هایی را در مورد کمک های دولتی ایجاد کند ، زیرا مشخص نیست که این بازار گرا باشد. لطفاً جزئیات بازگشت سرمایه ارائه شده برای دولت ایتالیا را در ساختار سرمایه پیش بینی شده در پیش نویس برنامه صنعتی ارائه دهید. معیارها و توجیه کافی را ارائه دهید که نشان می دهد چرا سرمایه گذاری مذکور برای سرمایه گذار تحت شرایط عادی بازار قابل قبول است. ‘
[ad_2]