[ad_1]

یکی از پروژه های فنی و مهندسی اتحادیه اروپا خطرات تبدیل شدن به مالکیت انگلستان پس از Brexit ، در مواجهه با مشکلات انگلستان را دارد.

مدیر شرکت SNCF دولت راه آهن فرانسه است زنگ خطر به صدا درآمد بسیار قوی ، مرتبط با بقا یورواستار ، شرکتی که در حال حاضر تونل کانال و خطوط ریلی مربوط به آن را اداره می کند. تعداد مسافران به دلیل همه گیری در ماه مارس 95 درصد کاهش یافت و پس از آخرین انقباض بلژیک برای ورود از طریق کانال انگلیس ، به نظر می رسد ترس از “نسخه انگلیسی” به 1٪ کاهش یافته است. بدیهی است که در کوتاه مدت و میان مدت هیچ سرویس راه آهن تحت این شرایط زنده نمی ماند.

SNCF فرانسه گفت که پیش از این از یورواستار سرمایه گذاری کرده بود و بسیاری از چهره های دنیای تجارت انگلیس خواستار مداخله مستقیم دولت انگلیس برای سرمایه گذاری و نجات شرکت شدند. فشار به روشی کاملاً خاص حرکت می کند: به عنوان مثال ، اعتماد مغز گروه بروژ پیشنهاد می کند از صندوق نجات فعال این شرکت هواپیمایی برای کنترل شرکت و قرار دادن آن تحت کنترل انگلیس استفاده شود. آنجا

این سرمایه گذاری می تواند با اتمام وضعیت اضطراری Covid-19 بسیار سودآور باشد ، همچنین به این دلیل که یک سیستم حمل و نقل سازگار با محیط زیست است و مدتهاست سرمایه گذاری آن کاهش یافته است. دولت فرانسه قصد دارد در حمایت از یورواستار مداخله کند ، اما مطمئناً نه تنها ، بلکه به این دلیل است که بعد از Brexit و خارج شدن از کنترل بروکسل ، توانایی مالی انگلیس بسیار بالاتر است. سهم مداخله بین دو کشور می تواند مالکیت بین المللی خود این گروه را تعیین کند.


تلگرام
با تشکر از کانال تلگرام ما می توانید با انتشار مقالات جدید از سناریوهای اقتصادی به روز باشید.

⇒ ثبت نام کنید بلافاصله. مستقیما


[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.