[ad_1]
یکی از پروژه های فنی و مهندسی اتحادیه اروپا خطرات تبدیل شدن به مالکیت انگلستان پس از Brexit ، در مواجهه با مشکلات انگلستان را دارد.
مدیر شرکت SNCF دولت راه آهن فرانسه است زنگ خطر به صدا درآمد بسیار قوی ، مرتبط با بقا یورواستار ، شرکتی که در حال حاضر تونل کانال و خطوط ریلی مربوط به آن را اداره می کند. تعداد مسافران به دلیل همه گیری در ماه مارس 95 درصد کاهش یافت و پس از آخرین انقباض بلژیک برای ورود از طریق کانال انگلیس ، به نظر می رسد ترس از “نسخه انگلیسی” به 1٪ کاهش یافته است. بدیهی است که در کوتاه مدت و میان مدت هیچ سرویس راه آهن تحت این شرایط زنده نمی ماند.
SNCF فرانسه گفت که پیش از این از یورواستار سرمایه گذاری کرده بود و بسیاری از چهره های دنیای تجارت انگلیس خواستار مداخله مستقیم دولت انگلیس برای سرمایه گذاری و نجات شرکت شدند. فشار به روشی کاملاً خاص حرکت می کند: به عنوان مثال ، اعتماد مغز گروه بروژ پیشنهاد می کند از صندوق نجات فعال این شرکت هواپیمایی برای کنترل شرکت و قرار دادن آن تحت کنترل انگلیس استفاده شود. آنجا
این سرمایه گذاری می تواند با اتمام وضعیت اضطراری Covid-19 بسیار سودآور باشد ، همچنین به این دلیل که یک سیستم حمل و نقل سازگار با محیط زیست است و مدتهاست سرمایه گذاری آن کاهش یافته است. دولت فرانسه قصد دارد در حمایت از یورواستار مداخله کند ، اما مطمئناً نه تنها ، بلکه به این دلیل است که بعد از Brexit و خارج شدن از کنترل بروکسل ، توانایی مالی انگلیس بسیار بالاتر است. سهم مداخله بین دو کشور می تواند مالکیت بین المللی خود این گروه را تعیین کند.
[ad_2]