[ad_1]

پس از سقوط جعبه سیاه ، احتمالاً این سقوط به شهرت بد اندونزی در زمینه ایمنی هواپیمایی کمک خواهد کرد ، پس از تصادفات متعدد طی دو دهه گذشته. بوئینگ که 50 مسافر را شامل می شد – از جمله هفت کودک – و 12 خدمه ، حدود ساعت 2:40 بعد از ظهر به وقت محلی کمی پس از گردش به شمال از رادار ناپدید شد. طبق وب سایت Flightradar24 ، در کمتر از یک دقیقه به حدود 3000 متر سقوط کرد و برخی از ماهیگیران اطراف جزیره لانکانگ – بخشی از هزار جزیره در دریای جاوه – می گویند که سقوط هواپیما را دیده اند و هنگام اصابت آب ، صدای دو انفجار را شنیده اند. .

مقامات گفتند که عملیات جستجو در محلی آغاز شد که منجر به شناسایی برخی “لاشه لاشه” هواپیما در اطراف نقطه ای شد که تصور می شود سقوط اتفاق افتاده است. تصاویر تلویزیونی محلی قطعه ای از فلز را به همراه کابل های شکسته و همچنین تکه هایی از پارچه نشان می دهد. عملا امیدی برای یافتن بازماندگان وجود ندارد. تاکنون ، سومین شرکت هواپیمایی بزرگ اندونزی ، سریویجایا ایر ، در مورد دلایل احتمالی این حادثه سکوت کرده است. در منطقه باران می بارید اما هوای بد محدود بود. شناخته شده است که بوئینگ 26 سال است که فعالیت می کند: بنابراین ، 737 مکس طی چند ماه دو بار در اندونزی و سپس در اتیوپی بین سال های 2018 و 2019 به دلیل نقص در سیستم کنترل سقوط نکرد. قدمت این هواپیما اگرچه غیر معمول نیست و بوئینگ 737 سوابق ایمنی خوبی دارد ، اما احتمالاً بحث و جدال در مورد استانداردهای ضعیف صنعت اندونزی را از سر خواهد گرفت. Sriwijaya Air از سال 2003 تأسیس شد و با نزدیک به 12 میلیون مسافر در سال به 53 مقصد در اندونزی و سه کشور دیگر منطقه ، یکی از شرکت های هواپیمایی ملی است که منجر به رونق مجمع الجزایر در مجمع الجزایر می شود. از 270 میلیون نفر ساکن در مسافتی معادل فاصله بین ایرلند و نیویورک توزیع شده اند.

مسئله این است که گسترش سریع پروازهای کم هزینه منجر به ایجاد میانبرهایی در هر سطح برای کاهش هزینه ها شده است ، از آموزش شتابزده خلبانی گرفته تا نگهداری سطحی ، با همدستی – متهم است – مقامات فاسد. به دلیل امنیت ضعیف شرکت های اندونزیایی ، آسمان اروپا و آمریکا بیش از یک دهه است که ممنوع است. لیست بلایای مهلک در اندونزی طی دو دهه گذشته طولانی است. جدی ترین هواپیمای بوئینگ Lion Air است که در نوامبر 2018 با 189 سرنشین در دریای جاوا غرق شد. در دسامبر 2014 ، یک ایرباس به دریا سقوط کرد و منجر به کشته شدن 155 نفر شد. در حقیقت ، چندین سال است که بخش هواپیمایی داخلی هیچ تصادفی را تجربه نکرده است. و علیرغم توصیه های متعدد برای حل مشکلات شناخته شده ، وضعیت تغییر چشمگیری نکرده است.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *