[ad_1]

در رتبه های پایین تر ، کشور آسیایی برنده می شود. اروپا 24٪ باقی مانده است. رونق ثبت نام در ترکیه

چین در حال شکست دادن ایالات متحده ، اروپا ، روسیه و سایر مناطق جغرافیایی روی زمین است. البته ، این یک رتبه پایین تر برای (تقریبا) همه ، حتی برای کشور آسیایی است. فروش خودرو در سال 2020 با کاهش ناشی از اپیدمی ویروس کرونا و محدودیت های بعدی همراه بود. در اینجا نحوه پیشرفت آن در بازارهای بزرگ جهان آمده است.

چین

با توجه به تمرکز بازار توسط Anfia ، 20،178،000 اتومبیل در سال 2020 در چین فروخته شده است که 6 درصد کمتر از سال قبل است. از طرف دیگر ، ثبت نام خودروهای الکتریکی ، + 9٪ و هیبریدهای الحاقی ، + 16٪ ، مثبت هستند.

آمریکا و نفت

سال گذشته در ایالات متحده ، فروش خودرو و کامیونت 14.7 درصد کاهش یافت و به 14 میلیون و 463 هزار و 935 دستگاه رسید. متناوباً ، خودروهای مجهز به موتور 5٪ سهم بازار را دارند که 5٪ بیشتر از سال قبل است. در کل 16953119 وسیله نقلیه با افت سالانه 16 درصدی در آمریکای شمالی (ایالات متحده آمریکا ، کانادا و مکزیک) فروخته شد.

اروپا

اروپا 24.3٪ از ثبت نام ها را در محل خود باقي گذاشت. در اتحادیه اروپا ، انگلستان و کشورهای EFTA (ایسلند ، نروژ و سوئیس) 11 میلیون و 961 هزار و 182 خودرو جدید فروخته شده است که نسبت به سال 2019 ، 3.8 میلیون کاهش داشته است.

ژاپن و روسیه

در مورد ژاپن ، این میزان با مجموع 3،809،981 شماره ثبت جدید 11.4٪ است. در روسیه ، این کاهش حتی محدودتر بود – -9.1 with با ثبت 1،598،825 واحد.

بوقلمون

بر خلاف ترکیه ، کشوری که در آن فروش خودرو در سال 2020 با 57.5 درصد افزایش به 610 هزار و 109 پلاک جدید رسیده است که 59 درصد آن وارد شده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *