[ad_1]
اما اکنون با Brexit (و Covid) همه چیز تغییر کرده است. بنابراین واگن نمادین که مسافران را از قاره کهن به جزیره زیر تونل حمل می کرد ، شرکتی است که باید پس انداز شود. از لندن ، رهبران این شرکت از دولت انگلیس کمک می خواهند. اما یورواستار ، که 85 درصد از مسافران خود را در سال 2020 از دست داد ، دو اشکال دیگر نیز دارد: این یک شرکت فرانسوی در انگلیس است ، بنابراین انگلیسی ها به آن کمکی نمی کنند و چون در انگلیس است ، فرانسوی ها به آن کمکی نمی کنند. کارآفرینان انگلیسی پس از اعتراف این شرکت پس از بسته شدن مرزها به دلیل پیش فرض بسته شدن حاشیه ها ، حاوی انواع جدید Covid ، از دولت لندن خواسته اند که Eurostar ، شرکتی را که از طریق راه آهن سریع السیر زیر کانال انگلیس کار می کند ، نجات دهد. -19 قطارهای یورواستار تا همین اواخر ، نمادی از سادگی و دسترسی به مسافرت های قطار سریع السیر در اروپا ، به دلیل بحران ویروس کرونا ویروس ثابت مانده و سیستم عامل ها و سالن های ویژه در پاریس ، لندن و بروکسل اکنون خالی و ساکت هستند. در حال حاضر ، این گروه فقط روزانه یک ارتباط بین پاریس و لندن برقرار می کند. قبل از Covid-19 در هر ساعت 60 هر دو دقیقه دو قطار وجود داشت.
لابی لندن اول گفت که یورواستار در نامه ای که به ریشی سوناک ، صدراعظم فرستاده شده ، به “اقدام سریع برای محافظت از آینده خود” نیاز دارد. در این نامه که به امضای 25 کارآفرین و دانشمند رسیده است ، وزارت خزانه داری و وزارت حمل و نقل هشدار داده اند که اجازه ندهند شرکت “در چارچوب کمک” قرار بگیرد. هفته گذشته ، یورواستار گزارش داد که ارتباطات و خدمات نسبت به سال گذشته 85 درصد کاهش یافته است. این شرکت 55 درصد متعلق به شرکت دولتی راه آهن فرانسه ، Sncf و 45 درصد شرکتهای خصوصی است که خزانه داری انگلیس سهام خود را در سال 2015 به آنها فروخت. رئیس Sncf Voyageurs ، بخش سفر شبکه ، محدودیت های سفر توسط فرانسه همچنان ادامه دارد ، که اکنون از ورود انگلیس می خواهد هفت روز قرنطینه و آزمایش Covid را رعایت کنند ، در حالی که انگلستان اقدامات قرنطینه جدیدی را اعمال کرده است.
و اگر برای یورواستار باشد حتی ویروس کرونا ، نه فقط Brexit ، ضربه تقریبا مهلکی وارد کرده است ، زیرا برای سایر گروه های تجاری ، بدون شک خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بسیار خطرناک است. شروع با ماهیگیران انگلیسی ، که از قوی ترین حامیان Brexit بودند. اکنون آنها شروع به درک این موضوع کرده اند که بیرون رفتن به معنای هزینه های جدید و بوروکراسی است – یک مشکل بزرگ زیرا انگلیس بیشتر ماهی های صید شده توسط قایق های خود را صادر می کند. همانطور که اعتراضات در مقابل مجلس چند برابر می شود.
ilfogliettone.it را در فیس بوک دنبال کنید
© پخش مجدد ذخیره شده است
اگر اصلاح ، پیشنهاد یا نظری دارید ، به آدرس [email protected] بنویسید
[ad_2]