[ad_1]

انگلستان همچنان به مشکلات پیش بینی شده و اعلام شده برای خروج از اتحادیه اروپا می پردازد: گزارش شده است که صنعت ماهیگیری اسکاتلند از ابتدای سال 202 میلیون ها یورو رنج می برد. عدم رضایت از Brexit همچنان در حال افزایش است.

میدان پارلمان را می توان با ماهی تهیه کرد. نه ، این غرفه های سنتی ماهی و چیپس نیستند که خیابان های لندن را مشخص می کنند ، بلکه اعتراض ماهیگیران اسکاتلندی است که بعد از ظهر چهارشنبه 13 ژانویه اعلام شد.

در اسکاتلند ، بخش ماهیگیری یکی از بخشهای اصلی اقتصاد است و مانند سایر دسته ها ، کسانی که از طریق ماهیگیری امرار معاش می کنند نیز از اولین و به موقع ترین اثرات پس از Brexit رنج می برند. صاحبان مشاغل می گویند معرفی گواهی های بهداشتی ، اظهارنامه ها و کنترل های گمرکی که در اوایل سال جاری ارائه شد ، بر سیستم های تحویل تأثیر می گذارد.

در حقیقت ، هیچ چیز عجیبی وجود نخواهد داشت: انگلیس ، پس از پیروزی کسانی که می خواستند اتحادیه اروپا را در همه پرسی سال 2016 ترک کنند و متعاقب آن اتحادیه اروپا را رها کنند ، دیگر بخشی از بازار واحد اروپا نیست. بنابراین منطقی است که حتی ماهی ها و همچنین کالاهای دیگر در گمرک بمانند.

با این حال ، این مسئله بسیار جدی است ، زیرا بیش از سایرین ، زنجیره توزیع ماهی به عنوان محصول فاسدشدنی به زمان زایمان سریع نیاز دارد. به همین دلیل شرکت های اسکاتلندی ناامیدی خود را تا حدی ابراز می کنند که تهدید می کنند پوسته های پوسیده ای را جلوی پارلمان انگلیس پرتاب می کنند.

تصادفی نیست که اسکاتلند به شدت با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مخالفت کرده و پیروزی “باقی مانده” بر دیوار هادریان را رقم زده است. مشکلات Brexit ، که در آخرین سالهای گذشته اعلام شده است ، در حال تحقق است و همانطور که واضح بود ، نارضایتی از این ناراحتی به سرعت در میان شرکتها و شهروندان عادی که اول از همه رنج می برند ، در حال افزایش است.

از آنچه Euractiv.com آموخت ، جیمی مکمیلان از Lochfyne Seafarms آنها را به نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون نفرستاد. که در ویدئو در توییتر ، او به نخست وزیر انگلیس هشدار داد که “اگر صادرکنندگان اسکاتلندی موفق به حمل محصولات خود در هفته آینده نشوند ، ما در وست مینستر خواهیم بود و پوسته های پوسیده را در آستان شما تخلیه می کنیم.” وی افزود: “ما در اینجا برای بقا می جنگیم ،” مسئله را حل و فوراً حل كنید.

سانتیاگو بوئسا از Sb Fish نیز عصبانی است و می گوید ماهی های زیادی برای فرود وجود دارد. این تاجر اعتراض کرد: “ما نمی توانیم آن را بفروشیم زیرا بازارهای ما به دلیل Brexit بسته شده است.”

در دو هفته گذشته ، خریداران فرانسوی شکایت کرده اند که زمان حمل و نقل بسیار طولانی است و از بسیاری از تریلرهای میگو و ماهی قزل آلا به ارزش ده هزار پوند خودداری می کنند.

گروه تدارکات Dfds خدمات صادرات گروهی (نوعی محموله را که به چندین صادرکننده امکان ارسال محصولات در یک بار تحویل را می دهد) را در 8 ژانویه به حالت تعلیق درآورد ، تا پس از تخلیه بدهی های معوقه خدمات خود را از 18 ژانویه از سر بگیرد طول کشیدن.

روش کار ساده نخواهد بود. در حقیقت ، برای آوردن ماهی تازه به بازارهای اروپا ، تأمین کنندگان تدارکات باید محصولات توزیع شده را با ارائه کد محصول ، نوع محصول ، وزن ناخالص ، تعداد جعبه و مقدار ، و سایر جزئیات مورد نیاز برای پر کردن ، پس بگیرند. به همه آنها روشهای عدم تحویل و بوروکراتیک.

مجموعه ای از مراحل ، که انجام آن آسان نیست ، در معرض خطاهای احتمالی است که می تواند تأخیر را تحت تأثیر قرار داده و آنها را تشدید کند. زمانهای طولانی ، که برای شرکتها (نه فقط انگلیس) سمی است.

آنجا اوضاع در اسکاتلند بسیار متشنج است و به منظور آرام کردن نیست. صیادان قایق ها را بیرون نمی گذارند و دولت اسکاتلند می گوید که تاکنون زرق و برق صنعت ماهیگیری پس از Brexit میلیون ها پوند از دست رفته قراردادها را متحمل شده است که منجر به کاهش قیمت محصولات می شود.

جبهه مشکلات (و تنش های احتمالی) برای انگلستان و نخست وزیر محافظه کار جانسون مانند آتش سوزی در حال گسترش است. روز چهارشنبه ، شرکت های توزیع بزرگ Asda ، ایسلند ، تسکو ، Co-op ، M&S و Sainsbury’s از دولت خواستند تا مشکل خار قفسه های خالی سوپرمارکت ها را حل کند ، که به خصوص در ایرلند شمالی “ظریف” رنج می برند. اثرات Brexit بر زنجیره تأمین.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.