[ad_1]
اثر Brexit: مراکز حمل بار در ایرلند و فرانسه شاهد بوده اند از ابتدای سال تاکنون کشتی های حمل کالا به اتحادیه اروپا سه برابر شده است.
پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ، که اکنون همه سعی می کنند از آن جلوگیری کنند تا به مقصد برسند ، افزایش فوق العاده ترافیک به 476٪ (در بندر Roslar-Europort ایرلند) رسید.
مسیرهای جایگزین
اتصالات مستقیم کشتی وجود دارد بین دوبلین و روزلار با بنادر فرانسه مانند شربورگ و دانکرک.
او گفت: “ما از سه سرویس مستقیم در هفته برای قاره اروپا به 15 سرویس می رسیم!” گلن کار، مدیر بندر راسلار.
این مسیر جایگزین به این معناست که رانندگان کامیون به استراحت رسیده و فاقد مدارک پردازش هستند.
من می گویم اوله بوکمن، مدیر ایرلند فری فرانسه:
“فعالیت سه گانه”
قبل از Brexit ، بیش از 150،000 کامیون سه میلیون تن کالا را از اتحادیه اروپا در جاده های انگلیس حمل کردند.
هم اکنون در بندر شربورگ فرانسه ، مشرف به کانال انگلیسی ، رونقی وجود دارد.
یانیک مایلتمدیرکل بندر شربورگ:
“ما در ژانویه حدود 9000 وزنه سنگین را شروع کردیم ، در حالی که در سال گذشته برای مدت مشابه 3000 بود ، بنابراین می توان گفت که تجارت بار خود را به ایرلند سه برابر کرده ایم.”
تمام این کارهای اضافی فقط می تواند یک اثر موقتی باشد ، اما با تاخیر و موانع احتمالی در بنادر انگلیس ، انقلابی واقعی در جغرافیای حمل و نقل دریایی رخ داده است.
آمازون: کامیون و مالیات بر واردات
در میان بسیاری از تریلرهای کامیون که در اسکله های Rosslare پارک شده اند ، یک رنگ خودنمایی می کند: آبی کامیون های Prime Prime.
ده ها نفر از آنها در اطراف بندر پراکنده هستند و “طناب کشی” ها – وسایل نقلیه چمباتمه مانند ، کامیون مانند که برای بارگیری بدون همراه استفاده می شوند – آنها را به عقب و جلو هل می دهند.
خریداران آنلاین در ایرلند – کشوری که فقط پنج میلیون نفر جمعیت دارد – اغلب به سایت های انگلیس اعتماد می کنند که برای انجام سفارشات خود به بزرگترین بازارهای انگلیس خدمات می دهند.
از 1 ژانویه اما amazon.co.uk این “عوارض واردات” سختی را برای موارد خاص اعمال می کند تا “عوارض مرزی ، حقوق گمرکی و مالیات های جمع شده در کشور وارد کننده” را پوشش دهد.
[ad_2]