[ad_1]

تعهدات گزارشگری در انگلستان ناشی از DAC 6 ، بخشنامه (EU) 2018/822 25 مه 2018 (“بخشنامه واسطه های مالیاتی” یا “افشای اجباری“) که الزام گزارش اطلاعات در بخش مالیات در کشورهای اتحادیه اروپا را در رابطه با مقررات مرزی در نظر گرفته شده توسط خود این دستورالعمل پیش بینی می کند اساساً پس از Brexit لغو شد و از 1 ژانویه 2021 اعمال آنها در کشور.

با بیانیه ای در آستانه Brexit ، HMRC – معادل آژانس درآمد ایتالیا – در حقیقت ، وی لغو م ofثر اکثر تعهدات ارتباطی مربوط به DAC را اعلام کرد 6.

دولت انگلستان با صدور آیین نامه خاصی (SI 2020/1649) در تاریخ 31 دسامبر 2020 به این هدف دست یافته است ، كه در حقیقت قانونی را كه DAC 6 را به شكل اصلی خود وارد كرده و تعهدات افشای سازوكارهای مرزی (ل باصطلاح ترتیبات قابل گزارش، “RCBA”) ، که دارای ویژگی های متمایز دسته A ، B ، C و E است.

ما یادآوری می کنیم که تعهد اعلان در مورد مکانیسم های فرامرزی اعمال می شود که حاوی عناصر متمایز (“علامت”) است که نشانگر اعمال مالیاتی مضر است و توسط این بخشنامه به چند دسته تقسیم می شود که در زیر خلاصه می شود.

رده A عناصر متمایز متداول مربوط به معیار اصلی سود و منوط به آزمون اصلی سود.

محرمانه بودن: مpدی یا شرکت کننده متعهد می شود شرایط محرمانه بودن را رعایت کند ، این امر ممکن است از افشای اطلاعات به سایر واسطه ها یا مقامات مالیاتی جلوگیری کند.

بهای موفقیت: واسطه می تواند شما برای کارمند و یا پارامتری بر اساس میزان مزیت مالیاتی غرامت دریافت می کنید.

استاندارد سازی: RCBA در اسناد یا ساختار خود به صورت استاندارد درآمده و در اختیار چندین مالیات دهنده قرار گرفته است.

دسته B عناصر متمایز متداول مربوط به معیار اصلی سود و منوط به آزمون اصلی سود.

اداره مالیات: اتخاذ تدابیر مصنوعی علیه شرکتهای از دست رفته.

دگرگونی: RBCA ، که منجر به تبدیل درآمد به سایر دسته های مشمول مالیات می شود.

بخشنامه: استفاده از معاملات دایره ای از طریق شرکت های واسطه یا معاملات جبران یا لغو شده.

دسته B ویژگی های خاص مربوط به معاملات فرامرزی و فقط تا حدی منوط به آزمایش سود اصلی است.

مبلغ پرداختی: پرداخت های مرزی قابل کسر از مالیات که بین شرکت های مرتبط تحت شرایط خاص انجام می شود.

استهلاک: RCBA ، که برای تخفیف یکسان در چندین حوزه قضایی به کسر نیاز دارد.

مالیات مضاعف: تخفیف در مالیات مضاعف برای همان عنصر درآمد یا سرمایه در چندین حوزه قضایی دنبال می شود.

انتقال دارایی ها: انتقال دارایی ها با اختلاف معنی داری در مبلغ در نظر گرفته شده به عنوان ارزیابی انتقال در حوزه های قضایی مربوطه.

دسته F ویژگی های خاص مربوط به قیمت گذاری انتقال.

بندر امن: RCBA ، که استفاده از مقررات را فراهم می کند “بندر امن“یک طرفه.

دارایی های نامشهود که ارزیابی آنها دشوار است: RCBA ، که شامل انتقال داراییهای نامشهود یا حقوق داراییهای نامشهود بین شرکتهای مرتبط است که هیچ معامله قابل مقایسه قابل مقایسه ای با آنها یا پیش بینی جریان نقدی بسیار نامشخص برای آنها وجود ندارد.

انتقال دارایی ها ، توابع یا خطرات: انتقال مرزی دارایی ها ، خطرات یا عملکردها که منجر به کاهش سود مورد انتظار انتقال دهنده برای سه سال پس از انتقال می شود در صورت عدم انتقال کمتر از 50 درصد از EBIT قابل دستیابی.

در انگلستان ، تعهدات گزارش دهی همچنان ادامه خواهد داشت – اما فقط برای مدت زمان محدودی ، همانطور که در زیر مشاهده می شود – فقط برای RCBA های دارای علائم مشخص. رده D، یعنی RCBA ها ، که منجر به تضعیف (یا دور زدن) تعهدات مربوط به تبادل خودکار اطلاعات حساب های مالی یا پنهان سازی مالکیت واقعی دارایی ها یا درآمد (CRS و ساختار خارج از بازار مات) می شود.

گزارشات مربوط به گروه D RBCA به منظور انطباق با تعهدات مندرج در قرارداد تجارت آزاد انگلیس و اتحادیه اروپا رعایت می شود رایگان قرارداد تجاری توافق شده در 24 دسامبر 2020 ، “FTA”) ، که تعیین می کند که طرفین “سطح حفاظت ارائه شده توسط قانون آن در پایان دوره انتقالی زیر سطح پیش بینی شده توسط استانداردها و قوانین توافق شده در OECD در پایان دوره انتقالی در رابطه با (الف) مبادله اطلاعات مربوط به توافق نامه های احتمالی برنامه ریزی مالیاتی فرامرزی (…)

HMRC همچنین تأیید کرد که انگلستان قصد دارد در قوانین ملی خود در اسرع وقت مدل OECD قوانین اجباری برای افشای گزارش های مشترک را اجتناب کند تا از توافق های استاندارد و ساختارهای غیرشفاف دریایی (در مارس 2018) جلوگیری کند.

برای واسطه ها و مودیان مالیات بریتانیا ، بارها و هزینه های اجرای تعهدات DAC6 باید به میزان قابل توجهی کاهش یابد ، اگرچه – با توجه به زمان تصمیم گیری – بسیاری از آنها به نوعی رویه هایی را در پیش گرفته اند که اکنون نیز لازم است بررسی و اصلاح شد. MDR OECD فقط به ابلاغ توافق نامه های ذکر شده در رده DDP D 6 نیاز دارد ، بنابراین تعهدات گزارش مربوط به مورد دوم تا زمان اجرای کامل MDR OECD حفظ می شود. در این مرحله ، انتظار می رود قانون DAC 6 به طور کامل لغو شود.

جنبه مهم تبادل اطلاعات مربوط به محرومیت احتمالی پادشاهی متحده از پایگاه داده متمرکز اروپا (فهرست متمرکز اتحادیه اروپا) است. این موضوع در FTA ذکر نشده است ، اما در اصل دسترسی به پایگاه داده منحصرا برای کشورهای عضو محفوظ است ، بنابراین در صورت عدم توافق نامه خاص ، پادشاهی انگلیس حق آن را نخواهد داشت.

با توجه به گزارش های RBCA ، که دارای ویژگی های متمایز گروه D هستند و بنابراین می توانند توسط انگلستان و کشورهای عضو اتحادیه اروپا گزارش شوند ، بعید است که به طور خودکار مبادله شوند. در عوض ، آنها می توانند براساس درخواست در مورد مبادله اطلاعات در توافق نامه های دوجانبه بین انگلستان و هر یک از کشورهای عضو ، در صورت درخواست مبادله شوند.

در عمل ، این بدان معناست که واسطه های کشورهای عضو اتحادیه اروپا و مودیان مالیاتی که در تنظیم گزارش های مرزی مشارکت دارند ، قادر نخواهند بود برای انجام تعهدات خود در گزارش ، به گزارشات موجود در نهادهای مورد نیاز برای آوردن آنها به انگلیس اعتماد کنند.

بنابراین باید توجه ویژه ای به معاملات گزارش شده داده شود که برای رعایت کامل تعهدات افشا در محدوده زمانی (کوتاه) مقرر در قانون ، به مشارکت نهادهایی از پادشاهی متحده نیاز دارد.

اتزیو لا روزا ، وکیل دادگستری
[email protected]



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *